Radionice medijske i emocionalne pismenosti za djecu od 5 do 7 godina održavaju se u uredu Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu svakog zadnjeg petka u mjesecu. Sudjelovanje je besplatno, samo se potrebno prijaviti
Piše: Ana Dokler
Društvo za komunukacijsku i medijsku kulturu (DKMK) u sklopu projekta “Izrazi se medijima i emocijama”, od siječnja do kraja travnja, svakog zadnjeg petka u mjesecu od 18 do 19 sati, u svom uredu na adresi Dragutina Golika 28 u Zagrebu organizira besplatne radionice za djecu u dobi od 5 do 7 godina.
Rezultati istraživanja: Kako hrvatski predškolci provode vrijeme uz ekrane
“S obzirom na to da se djeca od najranije dobi susreću s medijima, želimo ih uvesti u svijet medija, ali im pružiti drugačije iskustvo od onog kojeg imaju pred ekranima – želimo da djeca osvijeste razlike između stvarnog svijeta i onog kojeg vide i slušaju u medijima; želimo potaknuti njihovu maštu i kreativnost i voditi ih kroz stvaranje medijskog sadržaja; želimo zajedno kreirati edukativne priče i igre; upozoriti ih na moguće utjecaje nasilja s kojim se susreću u crtanim filmovima i medijima općenito; razgovarati o vremenu koje provodimo uz medije… Tema je mnogo, a i sama djeca ih mogu predlagati. Kroz radionice želimo djeci dati priliku da komentiraju, kreiraju, pitaju, sudjeluju, uče i zabave se”, rekla nam je Katarina Blažina Mukavec, tajnica DKMK-a.
Prva takva radionica održana je u siječnju, a za neku od sljedeće tri možete svoje dijete prijaviti na mail info@dkmk.hr. Djeca mogu sudjelovati i na više radionica, jer se teme mijenjaju. Također, dobrodošla su i nešto starija djeca.
Projekt “Izrazi se medijima i emocijama” Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu provodi uz podršku Zaklade Hrvatska za djecu.
Primarni cilj projekta je primjenom medijskog i emocionalnog odgoja povećati razinu medijske i emocionalne pismenosti i socijalnih vještina te time pridonijeti socijalnoj uključenosti djece u društvo, prevenciji (elektroničkog) nasilja među djecom te povećanju sigurnosti i odgovornosti u virtualnom svijetu. Sekundarni cilj projekta je potaknuti djecu na stvaralaštvo i na međusobno dijeljenje stečenog znanja. Također, projektom želimo stvoriti kritički osviještene korisnike koji će promišljati o medijskim sadržajima koji im se nude – kažu iz Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu, čiji je najprepoznatljiviji projekt Djeca medija.
Djeca medija: volonteri koji potiču medijsku pismenost u hrvatskim školama