Za sufinanciranje projekata medijske pismenosti u 2022. Agencija za elektroničke medije osigurala je ukupno 400 tisuća kuna. Na javni poziv mogu se prijaviti fakulteti, instituti, obrazovne ustanove, udruge i ostale pravne osobe, a rok za podnošenje prijava je 10. siječnja
Pripremila: Ana Dokler
Vijeće za elektroničke medije objavilo je Javni poziv za sufinanciranje projekata na temu poticanja medijske pismenosti temeljem odluke donesene na sjednici 2. prosinca 2021.
Svrha sufinanciranja je jačanje i razvoj medijske pismenosti građana, razvoj edukacijskih materijala i programa na raznovrsnim platformama te osvješćivanje javnosti o važnosti medijske pismenosti.
Za to je u proračunu Agencije za elektroničke medije za 2022. osigurano 400 tisuća kuna, a najviši iznos koji se može dobiti za pojedini projekt iznosi 35 tisuća kuna u jednoj godini, a najmanji iznos 5 tisuća kuna.
Prijaviti se mogu svi fakulteti, instituti, obrazovne ustanove, udruge i ostale pravne osobe koje u 2022. imaju planiran projekt, pripremu i izradu edukacijskih materijala, manifestaciju, seminar, radionicu, konferenciju, predavanje ili istraživanje na temu medijske pismenosti. Projekti trebaju biti finalizirani najkasnije do 31. 12. 2022. i trebaju biti prilagođeni na način da se u slučaju potrebe mogu održati i putem interneta ili biti objavljeni u digitalnom obliku.
Pri ocjenjivanju podnesenih prijava vrednovat će se sljedeći kriteriji:
- tema i sadržaj prijave, povezanost s konceptom medijske pismenosti – prepoznavanje, analiza i rješavanje konkretnog problema/potrebe i razumijevanje aktualnih trendova i društvenih potreba
- ciljevi – jasno iskazani u samom projektu
- povezanost planiranih aktivnosti s postavljenim ciljevima
- iskoristivost projekta za edukaciju kroz obrazovni sustav i programe cjeloživotnog obrazovanja
- ciljane skupine i dalekosežnost – odabir ciljne skupine građana i način njihovog dohvaćanja i širenje dosega; neposredan rad s građanima
- stručnost– korištenje stručnih i znanstvenih resursa (organizacije, ljudski resursi) i
- suradnja i umreženost – suradnja, koordinacija i/ili partnerstvo s drugim dionicima.
Rok za podnošenje prijava je 10. siječnja 2022.
Javni poziv, upute za prijavitelje i svu potrebnu dokumentaciju za podnošenje prijave preuzmite na internetskim stranicama Agencije za elektroničke medije – aem.hr.
Foto: Marvin Meyer on Unsplash