Donosimo vam videolekciju o algoritmima, koju je u sklopu 5. Dana medijske pismenosti pripremila magistra komunikologije Leali Osmančević. Nastavnici je mogu iskorisiti za sat medijske pismenosti za učenike viših razreda osnovne škole i srednjoškolce
Piše: Ana Dokler
Znate li kako rade algoritmi na društvenim mrežama i zašto se svakome od nas prikazuju drugačije objave i prijedlozi videozapisa? Znate li što su filter mjehurići i kako se grupiraju i koriste naši podaci koje ostavljamo na društvenim mrežama i internetu?
Odgovore možete saznati u videolekciji “Algoritmi koji prate naše digitalne tragove” koju je u sklopu 5. Dana medijske pismenosti pripremila Leali Osmančević, magistra komunikologije, asistentica na Odjelu za komunikologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta i članica Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu. Jedna od tema o kojima je pisala znanstvene radove i govorila na međunarodnim konferencijama je i korištenje velikih baza podataka (engl. Big Data).
Videolekcija je namijenjena učenicima viših razreda osnovne škole i srednjoškolcima, a na kraju Leali Osmančević daje i prijedloge vježbi uz koje će učenici još bolje razumijeti algoritme, filter mjehuriće te načine na koje se naši podaci grupiraju u velikim bazama podataka.
Algoritmi društvenih mreža mogu ugroziti naše mentalno zdravlje