Ponovno smo otvorili prijave za knjižice za roditelje i skrbnike ‘Djeca i mediji’ i ‘Slikovnice o medijima’ za najmlađe, kako bi bile dostupne što većem broju djece i odraslih u knjižnicama, vrtićima, školama, udrugama i drugim ustanovama
Pozivamo knjižnice, vrtiće, škole, udruge i druge ustanove, koje se prije nisu stigle prijaviti za tiskane materijale pripremljene za Dane medijske pismenosti, da se prijave do utorka 15. svibnja 2018. u podne.
Želimo vam poslati knjižice za roditelje i skrbnike “Djeca i mediji” i “Slikovnice o medijima” za najmlađe. Obje publikacije izdali su Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku povodom Dana medijske pismenosti i cilj nam je da budu dostupne što većem broju djece, odnosno roditelja i drugih odraslih koji rade s djecom. Prijave se zatvaraju u utorak 15. svibnja u podne.
“Djeca i mediji – knjižica za roditelje i skrbnike” pruža pogled u medije kao sastavni dio obiteljskog života te propituje medijske sadržaje koje djeca prate i njihovo značenje u svakodnevnom životu. Pojedina poglavlja sadrže korisne savjete o tome kako u svojoj obitelji možete razgovarati o medijima i tražiti najbolje načine da vaša obitelj sigurno uživa u medijima, a tu su i poveznice na kojima možete pronaći dodatne informacije.
“Slikovnica o medijima – medijska pismenost za najmlađe” namijenjena je djeci, roditeljima, skrbnicima i odgajateljima. Njezina je svrha pružiti najmlađoj djeci priliku za razumijevanje medija kroz jednu od prvih lekcija medijske pismenosti, onu o razlici između svijeta medija i stvarnog svijeta. Tu će lekciju, uz ovu slikovnicu i vodstvo odraslih, djeca savladati kroz igru i istraživanje. Odgojitelji u dječjim vrtićima i voditelji radionica za predškolce ili mlađe školarce slikovnicu mogu koristiti u kombinaciji s materijalima za Radionicu optičkih igračaka, ili zasebno. Roditelji je također mogu čitati sa svojom djecom i podržati ih u aktivnostima predloženima za prepoznavanje razlika između svijeta medija i stvarnog svijeta. Ovo može biti odličan uvod u brojne druge aktivnosti i razgovore o medijima i medijskim sadržajima.