‘Medijska pismenost u vrijeme krize – promicanje povjerenja i kohezije’ glavna je tema Europskog tjedna medijske pismenosti koji se održava od 24. do 28. listopada na inicijativu Europske komisije, s nizom događaja i rasprava namijenjenih građanima Europske unije
Pripremila: Ana Dokler
Od 24. do 28. listopada 2022. održava se Europski tjedan medijske pismenosti, koji organizira Europska komisija, paralelno s UNESCO-ovim Globalnim tjednom medijske i informacijske pismenosti.
Glavni događaj Europskog tjedna medijske pismenosti odvit će se online, u utorak 25. listopada od 14 do 16 sati. Otvorit će ga Věra Jourová, potpredsjednica Europske komisije za vrijednosti i transparentnost, nakon čega će uslijediti pozdravni govor Sandre Särav, zamjenice glavnog tajnika estonskog Ministarstva gospodarstva i komunikacija. Profesor Alexander Stubb, direktor Škole transnacionalnog upravljanja pri Europskom sveučilišnom institutu, održat će predavanje o političkoj dimenziji medijske pismenosti i njenoj važnosti za društvo i demokraciju. Na panel raspravi pod nazivom “Medijska pismenost u vrijeme krize – promicanje povjerenja i kohezije”, što je ujedno moto ovogodišnjeg Europskog tjedna medijske pismenosti, panelisti iz različitih institucija raspravljat će o temi iz perspektive vladinog, nevladinog i privatnog sektora. Videoprijenos uživo može se pratiti OVDJE, a donositelji odluka, dionici i zainteresirani građani iz cijele EU pozvani su da se pridruže.
Tijekom tjedna predstavnici različitih institucija podijelit će svoje poglede na medijsku pismenost i njenu važnost u društvu kroz niz virtualnih predavanja i radionica. Raspored događanja i dodatne informacije o njima nalaze se službenoj stranici www.medialiteracyweek.eu. Postojeće inicijative također mogu još uvijek prijaviti svoje aktivnosti i događaje koje organiziraju pod okriljem Europskog tjedna medijske pismenosti.