Zašto u medijima nema više pozitivnih priča?
Ako stalno čitamo negativne vijesti, postajemo skloniji vjerovati u negativne ishode događaja jer se takvih primjera brže sjetimo, budući da smo takvim informacijama češće izloženi
Read MoreAko stalno čitamo negativne vijesti, postajemo skloniji vjerovati u negativne ishode događaja jer se takvih primjera brže sjetimo, budući da smo takvim informacijama češće izloženi
Read More7 Aug, 2020 | Naslovna, Problem dezinformacija
Novoosnovani Europski opservatorij za digitalne medije (EDMO) okuplja provjeravatelje činjenica, stručnjake za medijsku pismenost i akademske istraživače u borbi s dezinformacijama na internetu
Read More17 Jul, 2020 | Mediji i dječji razvoj, Naslovna
Važno mjesto u poglavlju o medijima i zaštiti dječjih prava u Izvješću o radu Pravobraniteljice za djecu za 2019. ima i medijska pismenost. Pravobraniteljica poziva da se razvoj medijske i digitalne pismenosti uključi kao obvezni sadržaj na svim razinama odgojno-obrazovnoga sustava
Read MoreTraže se inovativne strategije za informiranje građana svih dobnih skupina o dezinformacijama i za promicanje odgovornog korištenja komunikacijskih kanala i društvenih mreža
Read More5 Jun, 2020 | Aktualno, Naslovna, Problem dezinformacija
O ‘Zaključcima o medijskoj pismenosti u svijetu koji se stalno mijenja’, usvojenima u sklopu hrvatskog predsjedanja Vijećem Europske unije, piše Robert Tomljenović, zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije RH, koji je sudjelovao u izradi dokumenta
Read More