Reklame određuju što će djeca željeti za Božić
Više od polovice novca uloženog u oglašavanje igračaka potroši se tijekom listopada, studenog i prosinca, a utjecaj oglasa jači je što su djeca mlađa
Read More22 Dec, 2016 | Mediji i dječji razvoj, Naslovna, Oglašavanje
Više od polovice novca uloženog u oglašavanje igračaka potroši se tijekom listopada, studenog i prosinca, a utjecaj oglasa jači je što su djeca mlađa
Read More23 Aug, 2016 | Ana Tkalac Verčič, Kolumne, Naslovna
Profesorica marketinga i oglašavanja Ana Tkalac Verčič otkriva što je najviše brine vezano za utjecaj medija na djecu i otkriva kakva su pravila u njezinoj obitelji
19 Aug, 2016 | Naslovna, Oglašavanje, Prepoznajte stereotipe
Temeljna tehnika reklama jest uvjeravanje kako su određeni proizvodi nužni da bi dijete bilo sretno, zdravo, veselo, lijepo, popularno, omiljeno
Read More11 Jul, 2016 | Mediji i dječji razvoj, Naslovna, Oglašavanje, Televizija
Djeca vjeruju kako je proizvod upravo onakav kakav je prikazan na televiziji i teško im je zamisliti pravu veličinu igračke ili količinu nekog proizvoda koji na ekranu može biti jako predimenzioniran ili prikazan puno privlačnijim nego što jest
Read More28 Jun, 2016 | Alma Čakmazović, Kolumne, Naslovna, Oglašavanje
Pročitajte kako je jedna mama svom sinu objasnila što su reklame i kako nastaju te zbog čega često nemaju puno veze sa stvarnošću
Read More