Dijete želi svaku igračku iz reklame
Psihologinja Hana Hrpka savjetuje kako reagirati kad dijete izražava želju za svakom igračkom koju vidi na reklami i ljuti se i plače kad mu roditelji kažu da je ne može dobiti
Read More10 Feb, 2017 | Mediji i dječji razvoj, Naslovna, Odgovori stručnjaka, Oglašavanje
Psihologinja Hana Hrpka savjetuje kako reagirati kad dijete izražava želju za svakom igračkom koju vidi na reklami i ljuti se i plače kad mu roditelji kažu da je ne može dobiti
Read More27 Jan, 2017 | Kolumne, Naslovna, Petar Pereža
Mediji su nam itekako potrebni – oni su naš prozor u svijet koji samo trebamo naučiti pravilno otvarati. To je ono što želim podučiti i svog sina jer ga neću zauvijek moći štititi od stvarnosti u kojoj se nažalost ne stradava samo u filmovima
Read MoreBudući da se pišu za odrasle, često su u vijestima izostavljene neke važne informacije, jer se podrazumijeva da ih odrasli znaju. Zato djeci skrenite pažnju na ljude koji pomažu, primjerice liječnike i medicinske sestre koji dolaze pomoći stradalima u nesreći
Read MoreZanimljivi likovi i njihovo okruženje, sve u žarkim bojama, glazba i priča koju je lako pratiti zaokupit će dječju pažnju cijelih sat i pol vremena, koliko film traje. Dojmove nakon gledanja iskoristite kao poticaj za razgovor o važnim životnim temama
Read More