U sklopu 2. Dana medijske pismenosti, u ponedjeljak 8. travnja na Sveučilištu VERN’ održat će se panel diskusija na kojoj će stručnjaci i kreatori sadržaja raspravljati o utjecaju i društvenoj odgovornosti zvijezda YouTubea i društvenih mreža te izazovima regulacije sadržaja na ovim platformama
Izvor: VERN’
YouTube i društvene mreže su postale medijske platforme koje svakoga dana ostvaruju sve veći doseg i utjecaj na razne društvene skupine, a posebno djecu i maloljetnike. Kreatori foto i video sadržaja s velikim brojem pratitelja često nisu niti svjesni utjecaja koji imaju na svoju publiku, posebno u trenutku kad nestaje granica između promocije osobnih interesa i društvenog utjecaja. Stoga ne čudi da se pitanje regulacije sadržaja na ovim kanalima sve više nameće kao primarna tema u zemljama Europske unije.
Koji su novi trendovi u konzumaciji medijskog sadržaja na internetu, tko su zvijezde YouTubea i društvenih mreža u Hrvatskoj i kakva je njihova društvena odgovornost, te koji su izazovi regulacije sadržaja na društvenim mrežama saznat ćete na panel diskusiji “Video influenceri: gdje prestaju privatni interesi, a počinje društvena odgovornost” koja će se održati u ponedjeljak 8. travnja, s početkom u 11 sati na Sveučilištu VERN’ (dvorana 200, II. kat, Importanne Galleria, Iblerov trg 10, Zagreb).
U okviru događaja održat će se dva panela, na kojima će gostovati stručnjaci i kreatori sadržaja:
1. panel: Video sharing platforme
- Ivana Ćosić Pregrad, klinička psihologinja
- Matej Lončarić, Direktor Video, Innovation projects, JoomBoos, 24sata
- Svenky, content creator, Instagram i YouTube
- Marko Vuletić, content creator, Instagram i YouTube
Moderatorica: Marija Volarević, predavačica, Veleučilište VERN’
2. panel: Regulacija sadržaja
- Matea Frajsberger, click4chic, content creatorica, Instagram i YouTube
- Luka Lajić, fotograf i content creator, Instagram
- Maja Mihovilović, predavačica, Veleučilište VERN’
- Robert Tomljenović, zamjenik predsjednika Vijeća i ravnatelja Agencije za elektroničke medije
- Anamarija Virant, Digital PR menadžer, Degordian
Moderatorica: Marija Slijepčević, pomoćnica dekana, predavačica, Veleučilište VERN’
Panel diskusija dio je 2. Dana medijske pismenosti, koji se održavaju od 8. do 12. travnja, u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.