Na nagradni natječaj koji se provodi u sklopu projekta ‘Elektroničko nasilje kao posljedica stereotipnih prikaza ljepote u medijima’ mogu se prijaviti učenici srednjih škola iz cijele Hrvatske koji žele pokazati svoje znanje i vještinu kritičkog razmišljanja
Izvor: Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu u suradnji s Udrugom Pragma uz podršku Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade poziva sve učenike od 1. do 4. razreda srednje škole iz cijele Hrvatske da sudjeluju u nagradnom natječaju Razotkrivanje stereotipa o ljepoti u medijima, koji se provodi u sklopu projekta Elektroničko nasilje kao posljedica stereotipnih prikaza ljepote u medijima.
Videolekcija o utjecaju društvenih mreža na zadovoljstvo vlastitim izgledom
U samo nekoliko jednostavnih koraka učenici mogu pokazati svoje znanje i vještinu kritičkog razmišljanja i sudjelovati u nagradnom natječaju:
- korak – Osvrnite se (obratite pozornost na objave na društvenim mrežama, reklame, TV, internet i plakate) i pronađite primjer u medijima za koji smatrate da odražava stereotipe, nerealno prikazuje nečiji fizički izgled, a koji je dorađen pomoću alata za obradu fotografija ili je kreiran sukladno novim trendovima koje nameću društvene mreže.
- korak – Uslikajte ili snimite što ste pronašli.
- korak – Podijelite svoje mišljenje – zašto ste odabrali primjer koji ste poslali.
- korak – Pošaljite svoj primjerna mediji@dkmk.hrdo 7. studenog 2023.
- korak – Ako ste maloljetni, zamolite roditelje da potpišu Suglasnost za prikupljanje osobnih podataka.
Sudjelovanjem u nagradnom natječaju dobivate mogućnost osvajanja jedne od tri vrijedne nagrade – fotoaparata, prijenosnog fotoprintera ili Bluetooth zvučnika, a svi sudionici dobit će simboličnu nagradu.
Rok za slanje radova je do 7. studenog 2023., a rezultati će biti objavljujeni dva tjedna kasnije na internetskoj stranici Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu – djecamedija.org.
Detalje nagradne igre pročitajte ovdje: Pravila kreativnog natječaja
Stereotipi, diskriminacija i kult tijela u medijima – kako zaštiti djecu?